Nyvaken :)



Hej hopp


Nu har jag och gizmo sovit några timmar efter maten och det var riktigt jävla skönt måste jag säga.
Man får passa på att sova så mycket som möjligt nu medans man kan för snart blir det att springa uppe hela nätterna och mata bebisen och inte alls mycket sömn men det är det ju värt, sova kan jag göra sen när jag är gammal haha.


Blev även väckt av Tyson som stod och kraffsa i mått hår, i min fläta. Antingen ville han väcka mig eller så tycker han att jag inte passar i fläta ;)


Just nu sitter jag och smaskar i mig mandariner och jag kan ärligt äta flera stycken dom är så himla goda.
Jag små tittar även lite på Dagissnuten med Arnold Schwarznegger, tycker att han är rätt charmig på något sätt faktiskt och älskar hans brytning, haha.













Kommentarer
Postat av: filippa

fin blogg:P

2010-12-04 @ 20:50:18
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Jenny

riktigt fin blogg :D

haft en bra dag ? :D

kram.

2010-12-05 @ 00:09:12
URL: http://www.tieepjenny.devote.se
Postat av: Penny

Tack så mycket Jenny :)

Försökte kika in på dn blogg men kom inte fram :/



jodå hjar haft en bra dag dudå? kram

2010-12-05 @ 01:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se