Nu blir det att kolla Beck :)


God kväll


Nu värker min rygg något enormt efter ha hållit på och städat och haft mig i garderoben så nu får jag ge mig för ikväll och mysa ner mig i soffan med ett glas julmust och titta på Beck.

Och i morgon blir det nya tag, då blir det dammsuga, diska och försöka få in den stora byrån i garderoben.
Ja, vi har alltså en sån där stor garderob som man kan gå in i så ni inte tror att jag tänkte försöka få in en byrå i en vanlig klädgarderob, haha det skulle vart något :)

Jag ska även till barnmorskan imorgon vid 3-tiden :)


Nu står några av mina skor på plats i alla fall :)












Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Vilken fin och trevlig blogg du har !

kolla gärna in på min en snabbis och ställ en fråga på min frågestund! =)

2010-12-05 @ 21:45:39
URL: http://hannanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se