The Grinch!



Jag säger usch och fy för julen, Jag firar inte jul och har inte gjort det sen jag var liten i stort sett men nu när jag själv har barn måste jag ju börja fira men behöver inte gilla den för det, men för lillstumpan får man göra det bästa av det.

Ni undrar säkert varför jag inte gillar julen när den är så mysig osv..


ja jo jag vet inte riktigt vad det beror på finns väl fler olika orsaker antar jag.
Det känns som om jag växte ifrån allt julfirande för många många år sedan. Jag tycker inte heller om julmaten speciellt mycket och jag får aldrig julklappar av någon heller, jag brukade köpa julklappar till folk/familj förut men fick aldrig något tillbaka så nu köper jag ej julklappar heller och kommer inte börja med det igen den enda jag kommer köpa till i framtiden är min lilla älskling förstås.

Det är aldrig kul att höra alla andra som berättar om ALLT dom fått i julklapp när man själv inte fått ett skit, jag borde vara van efter så många år men ändå kan jag inte hjälpa att känna mig lite smått nedstämd,bortglömd och ignonerad inombords men det har gått över tills i morgon som tur är.

Men å andra sidan har jag redan fått världens bästa julklapp dock en förtidig julklapp, en dotter! Och det finns inget i världen som kan slå det!!!











Kommentarer
Postat av: Beatrice

God fortsättning! Va får du inga julklappar av din pojkvän heller ? :S Hoppas du haft en bra jul!

2010-12-26 @ 12:53:08
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se