En dag på stan


Idag har jag vart på stan med mina 2 älsklingar och det var riktigt trevligt, även Novahs första tur i barnvagnen.
Johnny köpte 2 par jeans och jag fick ett par leggings och ett hårband (för han tog sönder mitt) haha.





Vi kanske ska upp på stan i morgon med för då får jag pengar och jag måste köpa en ny bh, sen ska jag se om jag hittar någon billig halv lång tshirt. Jag måste även köpa såna där inlägg för jag läcker mjölk :/ Men vet inte var man köper såna men får väl leta lite, hehe.


Just nu är det jätte lugnt här hemma, ALLA sover utom jag, katterna, Novah och Johnny.
Jag är faktiskt också trött så ska väl också krypa ner en stund innan det är dags att gå upp igen och mata lilltjejen :)




Ha en trevlig kväll <3








Kommentarer
Postat av: Beatrice

åhh vart du nöjd ? :D

2010-12-26 @ 21:10:48
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: alexandra

Amningskupor kan du köpa lite överallt, tex apoteket eller ica :)

2010-12-27 @ 02:42:29
URL: http://alexsandraafalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se