10 månader med älskling och idol finalen :)


Tjingeling :)

Idag har jag inte uppdaterat något för har inte haft ork eller tid.
Jag har haft väldigt ont i magen men sedan har jag och älsklingen varit ihop i 10 månader idag så har haft en liten myskväll framför tv och kikat på idol, och självklart vann våran favorit Jay Smith <3

Nu ska jag dricka mitt hallonbladste som förövrigt luktar mycket godare än vad det är, hehe men tänkte ge det en chans ändå :)







Här är min lilla datanörd, se så koncentrerad än är när han chattar på min msn :)










Kommentarer
Postat av: neli

varsågod hihi :) och tack så mycket!

jo tack, min fredagskväll var riktigt bra. gottade mig med en massa godsaker framför idol och sen blev det mys med killen hihi :) så jag ska inte klaga!

2010-12-11 @ 15:39:25
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se