Underbar dag! <3

Igår var en helt underbar dag, var ett tag sedan jag hade en sådan sjukt trevlig dag/kväll.
Det började ju med att vi skulle till barnmorskan och göra ultraljud (det vet väl alla vid det här laget så som jag tjatat) vid 11:30, Barnet är frisk och växer och utvecklas som det ska göra. Det var lite roligt att barnmorskan vart lite små chockad över hur livligt barnet var, hon hade svårt att mäta och ta kort. hehe men att det är livligt är ju bara bra.













Så underbart fin är hon vår lilla ängel <3 För det är en liten flicka vi ska få. =)  Och jo, jag vet att man inte ska lita på det till 100% har fått höra det av några stycken men wtf barnmorskan var helt säker och hon såg till och med blygdläpparna så hur kan det då inte vara 100% säkert? Vad finns det hos en pojke som kan misstas för blygdläppar? Inget vad jag vet. =)


Efter Ultraljudet ringde jag min mor som blev överlycklig och slängde sig på cykeln och kom i racerfart upp på stan, knappt 5 min tog det haha. Som sagt hon var överlycklig. Så vi stod och snacka med henne ett tag innan hon skulle iväg på möte och då bestämde vi oss för att dra och käka för vi var utsvultna, haha.

Vi drog till La Gondola Järnvägsgatan 26, och det var absolut den bästa pizzan jag någonsin ätit och rekommenderar starkt detta ställe.




Älsklingen tog en capricciosa och jag en vegetarisk pizza utan lök och paprika <3MUMS!


Efter maten tog vi bussen mot brickebacken och träffade min pappa och Gunnel. Jag kan ju säga att det var riktigt trevligt och vi kom inte hem förens  23.30 haha. Först satt vi hos Gunnel och prata och jag visa babybilderna och berätta könet och sedan var pappa tvungen att gå och hämta gardiner för hans ex-fru hade tagit dom han kom dock tillbaka sen. Sedan följde vi pappa till pizzan för han skulle ta en öl och vi ta bussen men blev kvar ändå och Johnny tog någon öl och jag coca cola. Sedan gick vi hem till pappa och åt mat hehe :) Riktigt trevligt att umgås med pappa när han inte är full. Och jag såg faktiskt på honom att han verkade riktigt glad över min lycka, dvs Johnny och barnet. Och att han vill bli morfar.  Jag är glad att jag träffa honom igår för nu vet jag att han faktiskt bryr sig om mig (även min syster)  fast han är dålig på att visa det men som sagt han bryr sig och älskar oss och det behövde jag få känna och veta.



Men nu ska jag fixa käk hoppas alla får en trevlig helg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se