Tjingeling.


Jag skulle ha tvättat vid 2 men har fortfarande inte hittat tvätt kortet, hm jag undrar vart det kan vara ? :/ Anyway eftersom jag inte hittade det gick jag över till syrran och satt där och snacka skit ett tag tills Johnny kom hem, men nu stack han iväg igen och skulle ta ut pengar så jag tänkte skriva ett litet inlägg så länge:)



Jag längtar som fan tills fredag för då blir det nog att storhandla, jag älskar att storhandla och det är så himla härligt när kylen och frysen är sådär fulla att dom knappt går att stänga :) Förutom det så tänkte vi har en riktig myskväll, bara vi 2 och vad kan vara bättre än att spendera fredagskvällen med den man älskar mest ;)


Snaaart är det fredagsmyyyys <3




Haha , min syster och hennes kille äger en ganska så stor fjärrkontroll och japp den är äkta!






Kommentarer
Postat av: aa

skit vilken najjs fjärrkontroll ;o<3

2010-08-25 @ 20:14:29
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Linn

Varför skulle den va oäkta?

2010-08-26 @ 02:37:14
Postat av: Penny

För att den ser ut som en leksak!!

2010-08-26 @ 09:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se