SUCK!!



Åh så irriterad jag är, han är ute och festar och det är jag som inte får sova pga det. Det känns så förbannat orättvist.



Först hör han inte av sig alls, sen ringer han halv 3 och väcker mig för att säga att han snart kommer hem, sen somnar jag om då står han och bankar på fönstret för han inte kommer in för han förstört nyckeln genom att använda den i fel port på fel gård :-O



Och nu snarkar han som en elefant och stinker alkohol så nu är det min tur att väcka honom och skicka ut honom i soffan !!!!



 

 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter moget av en blivande pappa?? ://

2010-08-21 @ 11:18:39
Postat av: penny

är väl bättre han blir riktigt full nu innan barnet kommmer än när det väl är här. :)

2010-08-21 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se