Nu mår jag bra!

Yes jag blev frisk i tid, för hade ju inte velat legat hos barnmorskan och bara tänka på att försöka att inte spy, nej nej vill lägga all min engeri på att njuta av att se våran lilla bebis <3 Oj oj som vi längtat efter denna dagen och i morgon är det dags, då får vi se hur den lilla mår och om det är en kille eller tjej. Har en liten känsla av att det kan vara en tjej dock brukar mina känslor väldigt sällan stämma och jag har även ibland känt att det kan vara en pojke men som sagt det får vi veta i morgon. Det blir nog svårt att sova inatt, haha.





Annars idag har jag inte alls gjort mycket, förtom vilat upp mig, skulle visserligen ha tvättat vid 2 men min mobil är cp och displayen hade hängt upp sig, så kl stod på 13:16 när den egentligen var 16:15 så man kan ju säga att jag var chockad när killen kom hem hehe:) Men nu tänkte jag dock städa upp lite här hemma, det behövs känner jag.






Ha de bra..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se