Nu mår bra igen..

Hej :)

Idag mår jag bra, både fysiskt och psykiskt. Inget illamående och ingen värk, Ingen oro eller några tårar utan allt är som det ska och vi börjar om på nytt!

Under måndags natten tills igår förmiddag mådde
super dåligt pga att jag bestämde mig att lämna min pojkvän, varför orkar jag inte gå in på. Så hela den tiden grät jag som ett litet barn och kunde inte sova ett skit. På morgonen när han vaknade igen låg vi i sängen och pratade i flera timmar om alltihopa och båda var ledsna och tårarna forsade. Han kontaktade till och med min mamma och bad om hjälp och råd om hur han skulle få mig att stanna. Han hade sagt något i stil med


" Snälla du måste hjälpa mig hon verkar ha bestämt sig, jag vet inte vad jag ska göra hon får inte lämna mig jag kan inte leva utan henne, hon och barnet betyder allt för mig och utom dom är jag inget, älskar henne så jävla mycket, är så ledsen vad ska jag göra?"

Jag tyckte det var urgulligt att han bad min mor om hjälp, det bevisar att jag trots allt betyder något. Mamma ringde mig lite senare och vi pratade och sedan pratade jag och Johnny lite mer, och jag kände att det är värt att ge oss en chans till men då vill jag se ändring och han lovade och jag tror honom.


Det vi har är så starkt, en enorm  kärlek som inte går att förklara och utan honom känner jag mig inte hel. Jag har aldrig älskat någon såhär mycket och ärligt talat trodde jag inte heller att det var möjligt men nu vet jag och detta är äkta kärlek.






Och vi har även ett barn på väg, ett barn skapat utav våran kärlek, en underbar liten flicka, våran lilla Novah <3
Vi kommer att bli en lycklig liten familj och det är precis såhär livet ska vara!

Och det vi har är för bra för att bara kastas bort, alldeles för bra och ingen av oss skulle må bra av det eftersom vi inte vill eller kan vara utan varandra, vår kärlek är för stor.

Det är inte alla som finner sitt livs kärlek men det har jag gjort och den är värd att hålla i riktigt hårt och kämpa för! Så länge kärleken finns kan inget skilja oss åt<3









Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Matheus

aw va gulligt, stark kärlek! Mysigt med en liten bebis. Lycka till med allt! :)

2010-08-25 @ 08:45:28
URL: http://mammalicious.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea - Mamma till Matheus

Tacktack! :)

2010-08-25 @ 10:35:10
URL: http://mammalicious.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se