Helt slut..


Jag har hållit igång hela kvällen faktiskt, Städat båda badrummet, gjort rent handfaten samt toaletten, diskat och torkat och plockat lite. Jag har även varit snäll och lagat matlåda åt älsklingen :) Så efter allt pysslande lider verkligen min kropp kan jag lova. Och i morgon blir det upp tidigt för ska tvätta 07.00 -10.00  och sedan blir det väl till att dammsuga och torka golven.


Så nu ska jag äta en macka sen tänker jag krypa ner i sängen och bara mysa <3









Btw, tänkte bara säga STORT GRATTIS till min kusin Lindha Johansson som ska få tvillingar i Januari <3



God natt på er allihop!




Kommentarer
Postat av: Tove

Låter som en rejäl dag!

2010-08-09 @ 23:59:25
URL: http://nytove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se