Hallojj..

Idag mår jag inte direkt toppen, ryggen värker och har spytt några gånger men det är sånt man får ta när man är gravid, hehe.

Igår firade jag och älsklingen 6 månader tillsammans och vi kände inte för att göra något speciellt direkt så satt hemma och åt blåbärspaj och drack cola och bara hade det allmänt mysigt :)

Älsklingen försökte känna Novahs sparkar men hon sluta sparka så fort han la handen på magen, haha lilla busungen <3  Men igår var det full fart där inne, hon sparka och levde runt i stort sett hela dagen och kvällen men jag tycker det bara är mysigt. Men förstår dock att Johnny tycker det är lite orättvist att han inte känner något men han lär få känna någon gång det är jag säker på =)





Phuss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se