Haha, varför inte..

Har du snusat? - Har testat.


Har du fimpat en cigg på nån annan? - hm, nej tror inte det


Har du blivit dumpad? - mjo


Tar du droger? - Nej


Hatar du någon? - hm, någon finns det kanske..


Älskar du någon? - oh ja!!!!!!


Hatar du dig själv? - ibland så gör jag det.




Hjälper du dina vänner? - självklart!


Tycker du att du är söt? - I have my moments ;)


Har du dansat? - jag dansar aldrig nykter ;)


Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - jo.


Har du en gris? - Yes, Johnny <3



Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nje skulle bli uttråkad.

Gillar du kläder? - nej jag är nudist.. :)


Hatar du falska vänner? - ehm.. aaa


Kan du sjunga? - Nej men gör det ändå.


Säger du vad du vill? - japp.


Är du stor? - HUGE!


Vad är ditt hela namn? - Jenny Christine Blomgren


Kan du tala spanska? - si. :P


Är du kortare än 1.60? - nej.



Har du mer än 6 par skor? - haha mycket mer.


Brukar du sjunga när du är i duschen? - ibland kanske.


Gillar du att städa? - haha finns det ens folk som gör det?


Har du vart med om en olycka? - hm jodå, ingen jätteallvarlig dock.


Är du förvirrad? - haha helt sjukt förvirrad också.


Har du förlorat en vän? - ja det har jag.


Gillar du ormar? - NEJ!


Klarar du dej själv?ja, det tror jag väl...


Kan du lagat mat? - haha.. nej



Är du klantig? - ja, helt brutalt klantig tyvärr.


Har du mer än 20 låtar på din data? - ja.


Har du busringt? - haha Booogie!


Sover du med nått gosedjur? - Nej har min Gizmo han är lika mjuk som en nalle :) <3


Har du åkt nånstans utan att du får? - vet inte, tror jag inte :)



Vill du bara bort ibland? - många gånger.


Har du lekt anden i glaset? - yes


Bor du i skåne? - haha nej.


Gillar du hip hop/rap musik? - Japp:D


Har du åkt flygplan nån gång? - jajjemän.


Är du blyg? - Nej för fasen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se