God morgon :)










Idag så vaknade jag vi 05.00 och kunde inte somna om igen, jag hatar verkligen sånt men man kan ju inte bara gnälla hela tiden så jag klev upp. Jag ställde mig och laga matlåda till älsklingen men det blev bara mos och fiskpinnar (man tar vad man har och just nu är det inte så mycket) Men han äter ju det mesta så är ingen fara.

Jag kokade även några ägg till oss båda och satte på kaffe men bara till honom för jag dricker ju inte kaffe, hehe en av få vuxna som inte dricker kaffe men vad ska jag säga mer än att jag tycker att det är något av det mest vidriga jag vet  :-O

Nej nu ska jag ta och samla ihop tvätten för om 20 min är det tvättdags!  Känner mig som en liten husmor idag, hihi.



Hoppas alla får en trevlig dag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se