God morgon allihopa :)


Ida vaknade jag vid halv 7 men låg dock kvar ett tag i sängen, älskar att göra det. Sedan ladda vi ner och kollade på filmen Grown ups som vi egentligen tänkt att se på bio men nu blev det ju inte så och den filmen rekommenderar jag starkt, förbannat rolig! Och just nu sitter jag och väntar på att Våra bästa år ska börja.


Vid 11 ska även BM ringa för ska prata lite med henne och se vad hon säger om mitt sk tillstånd, hehe. Berättar mer om det sedan när jag vet lite mer.


Igår var vi som sagt duktiga och hade storstädning och det känns alltid så skönt när det är nystädat. Efter vi var klara gjorde min rygg och mina ben samt fötter så fruktansvärt ont så vi tog täcke och kröp ner i soffan och kollade på Tomcats, en riktigt rolig film faktikst.





Det var riktigt mysigt, tända ljus, cola och choklad och min underbara älskling förstås!!
Måste faktiskt säga att jag älskar mitt liv mer än någonsin just nu, Allt är så himla bra,så perfekt.
Ibland kan jag till och med kom på mig själv med att sitta och le som ett fån i flera minuter utan någon egentlig anledning men som sagt är så jävla lycklig, det känns som om jag lever i en dröm!








Men nu var det dags för våra bästa år, btw är det någon mer än jag som kollar på det? haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se