Måndag!

Helgen är slut och nu är det återigen måndag men är fortfarande pank, det suger :´(

I fredags vart det som sagt lite öl här hemma med älsklingen sen drog vi mot Brickebacken och fortsatte att festa och självklart missade vi bussen hem men det gjorde inget för vi liftade hem =) Hann även med att göra illa både näsan och ena benet, så ett stort sår pryder mitt ena knä och min näsa är blå/grön, gud va snygg jag känner mig haha.

Lördagen blev lugn och var ju lika bra det eftersom jag var rätt så skadad haha, vi var bara hemma och kollade tv.


Jag mår för övrigt rätt så dåligt, min mage gör ont och känns konstig, men men det går väl över förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se