Kär, Kär, Kär...

Så jävla kär så att det känns overkligt. Jag mår så fruktansvärt jävla bra och är sådär överdrivet lycklig för första gången på flera flera år och dom som känner mig vet ju att jag har gått igenom en riktigt tuff och svår period, har ju som sagt mått riktigt jävla dåligt och känt att livet inte har varit värt att leva men den tiden är förbi, äntligen!

Och jag förtjänar fanimej lite lycka efter allt, jag är värd det här!




Sitter och har tråkigt för älsklingen ligger och sover nu, (så söt när han sover) men jag lyckas inte att somna, har legat och rullat runt i flera timmar,lite orättvist men men sånt som händer, ska väl ta mig en cigg samt lite vatten och sedan ge sängen ett nytt försök.






Är så sjukt att man kan känna såhär starkt för en annan människa alltså, det hela övergår mitt förstånd fast vet ju att det är möjligt, vet bara inte hur det går till. Varje gång jag ser honom så fylls jag med ett enormt lyckorus och det pirrar i hela kroppen, sedan sitter man där och ler hela tiden och ser ut som en idiot.... men vem bryr sig om man ser ut som en idiot...va fan är ju kär :)

Det sägs ju att kärleken är som ett pussel det finns aldrig en ensam bit utan finns alltid 2 som matchar och jag kanske har haft turen och hittat min matchande pusselbit?





Kärlek på hög nivå <3







Min super fina älskling, Du betyder allt för mig, Älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se