Funderingar....

Sitter här och röker en cigg och funderar lite, är nämligen så att jag sparade ner en bild förut och visste inte var den hamna så jag fick kika efter den lite och kom in på massa annat men i alla fall så kunde jag inte sluta läsa när jag väl börjat nyfiken som jag är ( men ni vet hur det är ).  Och nu känner jag mig en aning osäker på ja i stort sett alltihopa. Det dyker upp en massa frågor i huvudet hela tiden...


  • Är detta äkta eller falskt?
  • Är det kanske bara jag som är dum och naiv?
  • Borde jag dra?


Vet att det är gamla saker jag hittade men ändå kan inte låta bli att undra... är det här verkligen på riktigt? Ärligt talat är jag riktigt förvirrad just nu :(





Kommentarer
Postat av: L

Vad är falskt menar du? :S

2010-04-12 @ 21:06:49
Postat av: Penny

nej inget speciellt =)

2010-04-13 @ 07:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se