Thanks for the memories!

Hade en så otroligt bra dag igår, kan inte ens komma ihåg när allt kändes så bra som igår och även idag. : )
Vaknade 03.30 och gick upp och börja diska och plocka lite. Men vart så enormt uttråkad efter att tag så jag tänkte prova att suga upp allt vatten i toaletten med dammsugaren bara för att se om det går hehe. Gjorde det dock inte, den går väl sönder då? dammsugaren alltså. Fast jag vet inte.

Tog iaf en promenad istället i ca 2 timmar, riktigt skönt faktiskt. Sen blev det en dusch och frukost.
Sen fick man sms från Jonas så drog och mötte honom vid universitet sen gick vi runt och snacka i flera timmar, vi hittade även en gömd lekpark i skogen som vi lekte lite i haha :)

Sen drog jag och boxades lite med biffen fett jobbigt men riktigt kul. Kan ju faktiskt erkänna att jag hade grym träningsvärk imorse haha.

Var faktiskt uppe rätt tidigt idag också, vid 7 :) Och då vare bara in i duschen och sedan fixa sig och dra iväg.
Gick ner till morsan och hämtade cykeln, cykla till försäkringsbolaget och lämna papper sedan en snabbis till polisen.
Efter det mötte jag Jensis och vi drog och käka på Liquid och diskuterade morgondagen. Är så jävla peppad inför matchen så det finns inga ord fan. Måste styra autografer igen och i år ska jag även ha Viktor elms autograf :) Så jävla dåligt att Elmander inte spelar imorgon :( blir nästan lite ledsen hehe. Men han kanske är där någonstans ändå och sitter och hejar :P (Hoppas) Fotboll och bärs det är fan livet :)


Jag och Bella utanför Satin :)





One night and one more time
Thanks for the memories
Even though they weren´t so great
He tastes like you only sweeter !



Kommentarer
Postat av: Jens!

Jävla fjortis du är hahah=)

Imorrn blir de draaaaaaaaaaag Pään!!'

LADDA,LADDA,LADDA!

2009-06-09 @ 17:42:25
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=gRVHZ5qc9SQ

2009-06-13 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se