Mördare eller bara korkad ?

Jag kan inte hjälpa det, men jag känner mig som en mördare. Om jag bara hade vetat det jag vet nu kunde jag ha förhindrat det. Då skulle jag ha sluppit denna enorma ångest och extrema smärta. Om jag bara hade insett hur det låg till från början istället för att skylla på någon dum influensa som jag nu vet inte existerade, hade du fortfarande funnits här. Det är verkligen en vidrig känsla som jag har, att ha berövat dig ett liv som ännu inte har börjat. Att du aldrig får en chans att leva pga mig och mitt misstag. Hur kunde jag missa alla tecknen ? Ömma bröst, illamående, trötthet och en känsla av att alltid vara pissnödig. Det liksom bara skriker graviditet över det hela och alla visste, alla utom jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se