2009

Nytt år och nya bekymmer. Förhoppningsvis inte. Det började ju bra och kan ju lika väl fortsätta så :) vem vet ? Så säger såhär istället ett nytt år och massvis av nya möjligheter :) har en känsla av att det här blir ett riktigt toppen år. Om man ska summera år 2008 så ja inge vidare, det är väl i stort sett det som finns att säga. Eller det började väl dåligt men blev bättre och bättre, så nu hoppas jag det fortsätter i den stilen. Träffade dock några helt underbara personer förra året som jag gärna vill ha kvar i mitt liv, speciellt en person <3 du vet nog vem du är. Kommer lite mer information om nyår och helgen i nästa inlägg. Har även några nyårs löften, och ska verkligen försöka hålla dom det här året, även dom skriver jag mer om en annan gång för ska kolla film med dannemys ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se