Ölen.

Sitter och dricker öl just nu, fifasen vad gott det är. Det är nog möjligtvis den godaste dryck som någonsin tillverkats :)

Och så till igår, 

Satt i BB och festade ungefär fram till 22 då jag fick för mig att åka hem till Fredrik och festa. and i did.
Och där befann sig då Stefan, Oscar och Tessie, Mycket trevligt.
runt halv 12 ville vi ut och dansa, men som vanligt var ju Fredrik seeg, så vi andra bestämde oss för att dra till satin, där vi fick gå in VIP, Lovley.

Där inne träffa man massa folk som man känner, Stefan va ju där, så fin. <3

Jag stod i ca 10 min och diskuterade politik ( som jag faktiskt inte bryr mig ett skit om) med en döv kille som tittade på mig ganska roat innan han tog upp mobilen och skrev att han var döv, hehe.



Måste även tillägga att jag faktiskt tycker om DIG, även om jag aldrig säger det, du vet känsloproblem.
Jag är inte känslokall, för jag känner det gör jag faktiskt kanske inte lika ofta och lika intensivt som alla andra men jag känner.


Jag är sådär överdrivet lycklig just nu, som man tror att man aldrig kan bli, men det går.
Är singel och fri och lycklig. Det är ju inte alla som får sin högsta önskan uppfylld, Right?

Allting går bra nu, Det rullar på som det ska. Jag har fan flyt.


Vill ha 11:e Maj NU, NU, NU !!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Marre

"stefan var ju så fin"



haha hoppas du inte mena stefan du vet vem. ;)

2009-03-02 @ 02:43:48
Postat av: Penny.

haha neeeej haha fyfan :) men jo han e väl lite små vacker hahaha:) nejje inte han Stefan NO WAY, vad tror du om mig egentligen hha:D

2009-03-05 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se