ÄNTLIGEN!

Kan inte fatta att det verkligen händer, är helt jävla sjukt.
Var hos plastik kirurgen Jan-erik Janson igår och gjorde en simulation och wow.
Fick även tid för den så otroligt efterlängtade operationen som kommer att äga rum den 11 maj! UNDERBART!!!
Det hela går dock på 36 000, men är värt varenda jävla öre.
Och han verkar vara hur bra som helst, och som tur är så får jag ju narkos och det är bra,väldigt bra.
Nackdelen är dock att jag måste stanna ett dygn på kliniken, vilket känns en aning surt men men är värt det som sagt.
En annan ganska dålig grej är att jag får ett stort jävla vitt bandage i fejset så kommer se ut som han i lammen tystnar, men å andra sidan ska det bara bäras i en vecka sen blire tejp.

wow, wow, wow min mål är snart uppnått. Kan inte fatta att det händer, har nog aldrig känt sån här lycka förut. SJUKT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se