jovars.

Just nu är mina känslor helt urspårade, Sjukt äre fan och jag ger efter!



ÄLSKA - Atle!

Nu sitter jag här och svettas igen jag är sjuk
Någon har andats på mig, haft sitt kön runt min ...
Hjärnan är pajj, mina tankar dom far som dom vill
Hallucinationer är det enda den duger till
Allt som jag missar det får mig på dåligt humör
Jag skiter och äter, det enda som jag gör
Tre liter juice och endå finns sjukdomen kvar
Jag sitter och hatar mitt eget immunförsvar

Det var du som smittade mig
ja rakt in i döden i helvetet ska jag jaga dig
Det var du som smittade mig
för du är den enda i stan som har legat naken på mig

Jag sitter här inne och plågas jag har inget val 
Jag är inte tillräckligt sjuk för att gå till en vårdcentral
Det enda stället jag inte har ont i är tån
Jag sitter och läser på nätet om mina symtom
och enligt min egen doktorsavhandlingsprognos
Skaa jag va dö om en månad eller under narkos
Fan vilket skit, vilken bra, vilken hemsk fantasi 
Jag får testa att sprita ihjäl min epedemi





It´s sad, so sad
It´s a sad, sad situation.
And it´s getting more and more absurd.
It´s sad, so sad  Why can´t we talk it over?
Oh it seems to me That sorry seems to be the hardest word.



PALLA!!!




Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du har hiv ditt jävla fetto.

2009-04-19 @ 14:34:22
Postat av: Penny.

Varför skulle jag ha det? Det är en låt din idiot

2009-04-20 @ 00:23:56
Postat av: M

Det vet jag väl ditt jävla flan. Du är fet och jag hoppas att du har hiv, fattar du?

2009-04-20 @ 19:48:56
Postat av: Penny.

Och trots det kom din kille och ville ligga med mig :P get over it:P

2009-04-23 @ 22:14:03
Postat av: M

Scusi? Inte för att jag har en kille, men om jag hade det hade han fan inte knullat ditt skanky whore ass! Dessutom ser du ut som en bonde brud att dömma av din stil, kom till storstaden och säg det igen, biatch. :)

2009-04-25 @ 22:41:50
Postat av: Anonym

haha. men tänk om jag inte lever i storstaden då : ) Jorå men så vitt jag vet så är du inte speciellt vacker du heller, och tydligen inget vidare liv eftersom du sitter här och slösar massa tid. Men om det verkligen får dig att må bättre och utstå dig själv som människa genom ditt patetiska lilla försök att trycka ner folk, eller vad det nu är du försöker göra.

2009-04-28 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se