God morgon.

Ligger här i sängen klockan halv 6 pa morgonen och bara känner ett sånt otroligt sug efter att baka bullar :) men har ju för fasen ingen jäst, fruktansvärt irriterande då jag har ett antal timmar att slå ihjäl innan vi ska till marieberg. Så jag kan väl summera veckan som varit. Vi börjar med tisdagen då pengarna kom in på kontot. Mötte syrran vid krämaren för att sedan vandra runt på stan i extremt smärtfyllda timmar. Nya skor med väldiga klackar är inget jag rekommenderar för en shopping dag på stan. Runt halv 8 då vi tyckte det var färdig handlat drog vi till bk för lite mat och sedan hemfärd. Träffade B på bussen som hängde med hem en sväng för att se katt ungarna. Sedan bestämdes det för ute kväll så efter mycket krångel med både det ena och det andra var vi på väg till fredrik där förfesten hölls. Efter runt 12 begav vi oss till satin där kön var enorm så vi bestämde oss för att vara VIP och mycket riktigt så var vi ju det, enligt vakterna. Efterfesten blev hos Nirs, har typ inga kommentarer om det förutom att det var ett förbannat dåligt beslut. Sen i onsdags ja då var det ju julafton som alla vet. Det var väl ingen höjdare, jag var förbannad hela dagen så jag drog hem tog 2 lugnande och kröp sedan ner i sängen för att sova. Blev dock inte för mycket sömn för Micke ringde runt 7 tiden och ja typ tvingade mig att hänga med till satin, så det var bara att kliva upp och göra sig i ordning. På satin var det packat med folk och riktigt jävla roligt. Blev även efterfest denna underbara kväll, hemma hos kim. Från det ena till det andra. Hur i helvete kan en människa vara så förbannat jävla vacker ? Du är allt jag någonsin velat ha. Hur fan kunde jag bara gå min väg ? Apropå det , så har du kanske rätt Mia jag håller på att förvandlas till sterotypen av en man, få person i säng och dra. Men egentligen ville jag ju inte det! Undra hur känslokall jag egentligen är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se